Mattor i retur

Alla tre mattorna kom i retur från jurybedömningen. Det var synd med tanke på synligheten man hade fått i och med att utställningen ska visas i så många olika städer men annars gör det inte så mycket.

Jag är jätteglad att jag gjorde dem alla tre, i en följd, det lärde mej massor.

Både rent tekniskt i tuftningen men även om vad jag bör tänka på i planeringen.

Dessutom fick jag ett mycket bra utlåtande av juryn med en hel del uppskattning och även åsikter som jag kan ta till mig  för att förbättras och utvecklas i framtiden. Bilder på de andra två mattorna kommer inom kort.

Denna heter (förstås) Passiflora.

5 reaktioner till “Mattor i retur

  1. Ja nog är dina mattor fina alltid och skulle behöva visas för allmänheten. En altenativ utställning hos Fäktis kanske?

Lämna en kommentar